zaterdag 25 juli 2009

Zin in Zondag

Mijn vader komt morgen naar ons toe, we gaan naar het dolfinarium !
Echt zin in ! Ik heb hem al zolang niet meer gezien ..

Maar nu ff wat anders:

Vanochtend:
Mijn zusje had vanochtend een mes in mijn hand gestoken geen scherpe maar een mes. Ik deed voor de grap de la open met 't bestek erin ze rende gelijk weg ze riep naar boven naar mijn moeder : '' Mama kyla bedreigd me met een mes,, Ik dacht ja hoor jij bij mij jaa. Nyah zei tegen mij : '' Je moet naar boven van mama,, ! Ik liep dus naar boven, Ik mocht niet eens uitleggen wat er gebeurd was nee hoor maar wie kreeg er nou straf: Kyla de oudste die niks deed dus mocht ik de hele tijd op mijn kamer blijven zitten.. ! Ik dacht: STOM MENS !! ik kreeg WeeƩr de schuld net zoals altijd de oudste en die meestal dan niks gedaan heeft.. Even later komt mijn zusje naar me toe alsof er niks aan de hand is: '' kom je meedoen met de PetShop spelen ?,, Ik zei : Nee, nadat je mijn hand hebt gestoken niet nee ..
Zo stom maar het gaat alweer wat beter bezoek is er net ( oma van Febe enz. )

Geen opmerkingen: